دنبال يه سايت فروش املاك مطمئن ميگردين؟

۱۵ بازديد

تا حالا شده خواسته باشين خونه تون رو اجاره بدين؟ خونه اجاره كنين؟ يا يه ملكي رو بفروشين و بخرين؟
حتما شده! اما مدتيه كه داستان اين نوع معاملات عوض شده؛ كم كم داره نقش واسطه ها و دلال ها كمرنگ ميشه، دوندگي و زحمت اضافه هم همينطور!

با وجود يه سايت فروش املاك مثل سايت سنگريز، توي اين جور معاملات ديگه همه چيز داره عوض ميشه، شما يك يا چند عكس با كيفيت از ملكي كه قصد معامله اون رو داريد ميگيريد، با يك متن مناسب و عنوان مناسب توي سايت فروش املاك سنگريز يه آگهي رايگان ثبت ميكنين و بعد از چند دقيقه آگهي تون اگه مشكلي نداشته باشه تاييد ميشه و روي سايت قرار ميگيره و اون وقته كه زنگ ها و تماس ها پيامك ها و ايميل هاي خريداران رو دريافت ميكنين و بعد هم با هر كدوم كه شرايطش با شرايط شما جور بود معامله ميكنين و تموم!
حتما اطلاع دارين كه تا پيش از اين كه يه سايت فروش املاك مثل سنگريز وجود داشته باشه دلال ها و واسطه ها همه كاره معاملات ملك و املاك بودن، اونا بودن كه مشتري و فروشنده رو به هم مي رسوندن و اين وسط هزينه زيادي بابت حق دلالي و پيدا كردن ملك و خريدار دريافت ميكردن، اما الان با وجود سايت فروش املاك سنگريز لازم نيست مشتري و خريدار اين همه هزينه اضافي بپردازن، فقط وقتي به آژانس ها مراجعه مي كنن كه هم مشتري و هم خريدار از طريق آگهي هاي سايت همديگه رو پيدا كرده باشن و براي ثبت معامله به اونجا ميرن و فقط هزينه ثبت معامله رو ميپردازن همين.
بنابراين ميبينين كه استفاده از اينترنت و الكترونيك شدن اگه به شيوه درست باشه نه تنها بد نيست بلكه بسيار بسيار هم مفيده اما هر كاري يه راه و روش خاص خودش رو داره، استفاده از اينترنت درسته كه امروزه خيلي ها رو معتاد خودش كرده و از كار و زندگي انداخته، و درصد زيادي از افراد جامعه رو به سمت سواد سطحي كشونده اما اگه از اين ابزار بتونيم درست و به جا استفاده كنيم واقعا زندگي راحت تر ميشه، مثلا با نصب اپليكيشن سنگريز ميشه با استفاده از اين برنامه روي گوشي موبايل يا تبلت از لپ تاپ و كامپيوتر هم بي نياز شد و تنها با يه موبايل خونه فروخت و خونه خريد، اينطوري هم از ميزان رفت و آمدهاي غير ضروري و ترافيك كم ميشه، هم آلودگي هوا و هم هزينه ها!
مهمتر از وقت و زمان! وقت و زمان و انرژي كه براي دنبال خونه يا مشتري گشتن ميكنين رو ميتونين با استفاده از سايت فروش املاك سنگريز براي انجام كارهاي ديگه تون اختصاص بدين، نه اينكه براي اجاره يا فروش يه ملك توي تابستون و زمستون از اين شهر برين اون سر شهر و روزها و هفته ها از كار و زندگي بيوفتين! هر كسي كه يكبار تجربه معامله ملك، چه فروش چه اجاره رو داشته باشه ميدونه كه اينكار چقدر عذاب آوره و چقدر خسته كننده است! اما كافيه يه بار توي سايت فروش املاك سنگريز يا بزودي اپليكيشن سنگريز يه چرخي بزنين اون موقع است كه به عصر الكترونيك ايمان ميارين!

 

سنگريز سايت فروش املاك ----------> sangriz.ir


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.