چه زماني ماشين خود را بفروشيم؟

۱۳ بازديد

آدم‌ها از تنوع لذت مي‌برند. ماشين هم يكي از وسايلي‌ست كه خيلي‌ها با عوض كردنش به زندگي خود رنگ تازه مي‌دهند. 
پس رك و راست! يكي از مهمترين عوامل فروش خودرو همين تكراري شدن است. اگر از ماشين‌تان خسته شده‌ايد، يا دوست داريد مدل‌هاي ديگر را امتحان كنيد، آن را در سنگريز بفروشيد!

به خصوص از لحاظ اقتصادي حواستان جمع باشد! در شرايطي كه هزينه‌هاي ماشين‌تان شما را دچار مشكل كرده است، دست به يك اقدام درست بزنيد. گاه يك ماشين مدل پايين‌تر، اما سالم‌تر و كم هزينه‌تر مي‌تواند به راحتي بسياري از اضطراب‌ها و استرس‌هاي شما را كاهش دهد. 
نيم نگاهي هم به كيلومتر شمار ماشين داشته باشيد. بهترين زمان فروش خودرو زماني است كه كمتر از 50 هزار كيلومتر مسافت طي كرده باشد. در اين شرايط افت قيمت خودرو، كمتر، و در عين حال مشتري براي آن بيشتر است. در كشوري مثل ايران اما تا 80 هزار كيلومتر مي‌تواند ميزان مسافت مناسبي براي فروش يك خودرو به قيمت متعادل باشد (البته به شرط آنكه با ماشين كشتي نگرفته باشيد!)
سن ماشين جداي مسافت طي شده نيز يكي از زنگ خطرهايي است كه مي‌تواند براي فروش به صدا در بيايد. از سه سال به بعد خودروها «پا به سن مي‌گذارند» و كاهش قيمت‌شان سال به سال بيشتر خواهد بود. پس به زمان توجه كنيد و قبل از آنكه ماشين‌تان وارد دوره‌ي «كهنسالي» شود درباره فروش آن برنامه ريزي كنيد.
از سمت ديگر تاريخ عرضه‌ي مدل‌هاي جديد خودروي خود را نيز پيگيري كنيد. اگر قبل از ورود مدل‌هاي جديد ماشينتان اقدام به فروش كنيد قطعاً خودروي خود را با قيمت بهتري خواهيد فروخت. به عنوان مثال قيمت تويوتا كمري‌هاي موجود در بازار ايران همواره با ورود مدل جديد با كاهش قيمت قابل توجه روبرو مي‌شوند.
سنگريز نيازمندي رايگان------->sangriz.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.